ACTIVITAT DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

La diversitat ens enriqueix

Per tal de celebrar el Dia Internacional de les llengües maternes i amb l’objectiu de reivindicar el plurilingüisme que tenim al centre com un valor cultural i lingüístic enriquidor, el passat dijous, alumnes de 4t i BAT van realitzar una activitat per posar de relleu les seves llengües maternes. L’activitat va consistir en escriure amb lletres grans la frase “Jo parlo” (i la seva llengua) en totes les llengües i fer-ne un mural al terra del pati que es va gravar amb un dron. A més, diferents alumnes van gravar-se en primer pla dient la frase en la seva llengua materna. L’activitat va ser molt interactiva i es va desenvolupar en grups bombolla per tal de seguir les mesures de prevenció de la COVID19.