Acte de clausura del Pojecte RCS

El dilluns 29 de novembre els alumes de 4rt ESO van fer l’acte de clausura del primer torn del projecte de Recerca Creació i Servei a la Biblioteca Pere Anguera. L’acte va consistir en presentar els resultats dels tres projectes realitzats durant la primera part del primer trimestre als alumnes de 3r ESO que en seran protagonistes el proper curs.

Des de l’àmbit de la comunicació, els alumnes que han treballat conjuntament amb Sala Beckett han fet una lectura breu del text teatral que han escrit. Per altra banda, els alumnes que van treballar en l’àmbit científic tecnològic han explicat el projecte sobre el son que els va proposar l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya. Finalment, hem pogut visionar alguns dels videorelats  sobre els drets dels infants i el medi ambient que han produït els alumnes de l’àmbit social i artístic amb la col·laboració del  la Xarxa dels drets dels infants.