A 3r ESO creem una associació de joves!!!

L’alumnat de 3r d’ESO té com a repte del projecte del primer trimestre crear una Associació que uneixi els joves del barri en un interès comú. El dilluns 22/11 ens va visitar la Judith (tècnica de la Comunalitat Reus Sud i d’Icària) que ens dona suport a l’hora de crear associacions i també va vindre la Sofia (membre de la junta directiva del grup de joves Trencalòs de Castellvell).

La Sofia va estar explicant de primera mà què és el que fan com a associació, com es coordinen dintre del grup de joves, les activitats que fan i sobretot, el compromís i satisfacció de formar part d’un grup i crear coses pels joves.

L’alumnat va fer moltes preguntes i van rebre un bon assessorament, una visita molt profitosa i motivadora! Moltes gràcies, Judith i Sofia!