Votacions dels Objectes Messier!

El dijous 8 de febrer, cadascun dels vuit grups de l’alumnat de 4t d’ESO del Projecte RCS Científic-Tecnològic van presentar davant dels seus companys de classe els dos Objectes Messier que han estat estudiant durant el mes de gener. Entre aquests objectes astronòmics hi havia galàxies, nebuloses, romanents de supernoves, cúmuls estel·lars, etc. Acabades les presentacions, l’alumnat va fer la votació de quin és l’Objecte Messier que els semblava més interessant.

El pròxim dimecres 14 de febrer l’alumnat comunicarà al Parc Astronòmic de Prades i a l’Institut d’Astrofísica de Canàries quin ha estat l’objecte guanyador. Aquest objecte serà fotografiat des dels telescopis de l’Observatori del Roque de los Muchachos a Canàries. En la segona part del projecte, el nostre alumnat podrà estudiar i tractar digitalment les imatges facilitades per aquest observatori.

A més a més, el mateix dimecres 14, el nostre alumnat podrà parlar amb la Nayra Rodríguez, doctora en Astrofísica i divulgadora científica, que treballa en l’Institut d’Astrofísica de Canàries i coordina el PETeR (Projecte Educatiu amb Telescopis Robòtics).

Us continuarem informant!