Vòlei Platja Salou

El passat dijous 9 de maig l’alumnat de 1r CFGS EAS va organitzar una jornada de Vòlei Platja amb diferents activitats dinamitzades per a l’alumnat de 3r ESO.

L’alumnat de 1r CFGS EAS va estar molt actiu amb la preparació de les activitats, materials, temporització, etc., fent tot el possible perquè l’alumnat de 3r d’ESO gaudirà d’una jornada espectacular amb motivació i entusiasme amb la pràctica d’aquest esport.

Amb aquesta jornada podem destacar la col·laboració i implicació dels diferents nivells educatius per portar a terme la promoció de la pràctica esportiva, així com la cohesió i el desenvolupament de l’alumnat de l’institut.

Així mateix, agrair tant al professorat organitzador com al professorat acompanyant per poder fer possible aquesta jornada espectacular!