Visita a Terrassa i a la UAB

El passat dijous 10 de novembre els alumnes de 4t d’ESO del Projecte RCS amb els reptes de Catalunya Ràdio i del Computer Vision Center van fer una visita al MNACTEC (Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya) de Terrassa. Allí van poder gravar parts del programa de ràdio que estan preparant i visitar una exposició sobre la història dels ordinadors.

Després, van dirigir-se a la Universitat Autònoma de Barcelona per visitar la Facultat de Ciències de la Comunicació i la seu del CVC (Computer Vision Center), on els alumnes van comprovar com s’aplica el seu treball per a entrenar una intel·ligència artificial que sigui capaç de reconèixer envasos de productes i indicar en quin contenidor cal reciclar-los.