Visita a la Boca de la Mina

Dins del projecte de Refugis Climàtics, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar els espais de la Boca de la Mina, el Jardí Agrari i el Parc de les Olors de Reus.

Els tècnics i arquitectes de l’Ajuntament de Reus, Gabriel Bosques i Josep Anglès, van fer una visita guiada per explicar com s’ha dissenyat i remodelat l’espai tenint en compte la història del lloc i els reptes de futur que ens planteja el canvi climàtic.

L’alumnat va aprendre el significat que té la Boca de la Mina per a la ciutat, a més d’aquells aspectes que són important a l’hora de dissenyar un espai públic: quins materials triar, com canalitzar les aigües i buscar estratègies per oferir espais frescos gràcies a l’ombra, l’aigua i la vegetació autòctona.