TREKKING SALOU 1r ESO

Aquest dijous dia 7 de novembre hem sortit a fer trekking amb els alumnes de 1r de la ESO pel litoral de Salou passant pel camí de Ronda. Hem caminat uns 9 km aproximadament. Hem iniciat la marxa al club nàutic de Cambrils i hem acabat  a la Platja Llarga de Salou. Aquest indret ens ha permes gaudir de la gran riquesa natural i paisatgística de la zona. A més de les diferents panoràmiques que es poden descobrir en el trajecte, el camí discorre per platges i cales, convertint-se en una forma diferent de descobrir la zona de Cap Salou.

Durant el transcurs del matí, els alumnes de 1r CFGS del institut Tapiró, als qui donem infinites gràcies, han dinamitzat als alumnes amb tota mena de proves i jocs. Donem les gràcies a la professora Silvia Cardaci i que ha estat l’encarregada d’organitzar les activitats en les diferents estacions, sense oblidar l’ajuda inestimable dels tutors de primer.

Hem recorregut set platges de Salou i tot i que climatològicament no ha fet un dia esplèndid, al final ha aguantat i ens ha permès fet l’activitat amb normalitat. Ha estat un dia força profitós i divertit i el temps ens ha acompanyar!!!