Els de 4t d’ESO Tecno posen els circuits en marxa!
Els alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari tecnològic ja han començat a trepitjar fort al taller de tecnologia. Aquesta setmana han fet les seves primeres pràctiques amb resistències i circuits bàsics, comprovant amb les seves pròpies mans com funcionen els components electrònics.
I això només és el començament! Aviat passaran a muntatges més complexos i experiments d’electrònica que posaran a prova la seva creativitat i habilitats tècniques. Aquestes sessions no només serveixen per aprendre teoria, sinó per experimentar, provar, fallar i tornar-ho a intentar… tot mentre es diverteixen i descobreixen el món de la tecnologia de manera pràctica.
Amb cada circuit que connecten i cada projecte que completen, els alumnes de Tecno es preparen per als reptes del futur i descobreixen com la tecnologia pot ser realment… electrificant!



