Taller preventiu de sexpreading

Del dimarts al divendres de la setmana passada es va realitzar un taller dirigit als alumnes de 3r d’ESO. Aquesta activitat s’implementa dintre del PAT, amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat dels perills associats a les situacions de sèxting i sexpreading (enviament d’imatges de contingut sexual sense consentiment i autorització).

Durant les sessions, hi ha l’exposició dels riscos associats al sexting/sexpreading mitjançant la visualització de vídeos i reflexions a la classe. A partir d’exemples de situacions quotidianes es fomenta el debat i reflexió a classe.exposició dels riscos associats al sexting/sexpreading mitjançant la visualització de vídeos i reflexions a la classe. A partir d’exemples de situacions quotidianes es fomenta el debat i reflexió a classe.

Els objectius principals són: reflexionar sobre l’ús de les xarxes socials, identitat digital, dificultat de gestionar la intimitat o identitat personal dins del web. Fomentar l’actitud preventiva davant aquestes situacions.

Els tallers s’han pogut realitzar gràcies al suport de Casal de Joves de Reus.