Som aquí!

El curs passat, els alumnes de 1r d’ESO van realitzar un seguit d’activitats emmarcades en el projecte “Som aquí!” per tal de demanar incloure el nom del centre a la parada Parcel·les Cases de les línies 10 i 11 del bus urbà. Com a representants de l’Ajuntament de Reus, els alumnes van comptar amb la presència de l’Alcalde de Reus, el senyor Carles Pellicer i el Regidor de Cultura i Educació, el senyor Daniel Recasens, que van escoltar la petició de l’alumnat i van respondre molt positivament a la iniciativa i a la proposta. Tant és així que, actualment, ja disposem del nom de l’Institut Josep Tapiró a la parada Parcel·les Cases. Moltes gràcies a tot l’alumnat de 1r d’ESO del curs 2020-21 per la vostra feina.