SERVEI DE MEDIACIÓ INS JOSEP TAPIRÓ

El passat 24 de setembre de 2019 va tenir  lloc la inaguració del Servei de Mediació del nostre institut. Aquest curs 19/20 formen part d’aquest Servei: 4 professors, la TIS i 7 alumnes de 4rt. d’ESO i 1r. de BAT. Recordeu l’objectiu bàsic: la resolució de conflictes entre alumnes sent els mateixos alumnes els protagonistes. Els mediadors es van formar el curs passat en l’Optativa de Mediació – 3r. ESO i ara comencen a treballar in situ amb alumnes d’altres grups per tal de fomentar un clima positiu de convivència, on l’alumne de forma lliure i autònoma prengui les seves pròpies decisions. Per sol.licitar Mediació cal adreçar-se a la TIS, qualsevol professor del Servei o altre professor que farà la demanda respectiva. La trobada de mediació tindrà lloc en dates reservades prèviament i amb la supervisió de la coordinadora, Mariel.la López.