Projecte Rossinyol Mentoria social

Aquest dijous passat hi va haver la trobada de presentació amb les famílies, alumnes i voluntàries del projecte i tècnica referent amb equip social de l’institut. Les mentores del Projecte Rossinyol (estudiants universitàries) acompanyaran a dues alumnes de 1r ESO o durant el curs perquè, en el futur, puguin també assolir la universitat, coneguin millor diferents espais culturals i de lleure de la ciutat i puguin millorar les seves competències d’expressió oral en llengua catalana. La finalitat del projecte és afavorir la seva inclusió social, cultural i lingüística i el seu desenvolupament personal i formatiu. A través d’un vincle d’amistat entre la persona mentora i mentorada i de trobades constants en el temps, aquests objectius poden esdevenir una realitat.

Esperem que pròximament es pugui ampliar a més alumnes del nostre centre.