Presentació de projectes 1r d’ESO

La setmana passada l’alumnat de 1r d’ESO va presentar dos dels projectes que ha fet aquest curs al barri. Per una banda, es va presentar al Centre Cívic Migjorn el projecte Reus 3D amb la Fira de jocs. Aquest projecte va consistir en crear jocs de construcció amb peces de diferents formes geomètriques. Els alumnes de 1r de Primària de les escoles Sant Bernat Calvó i Marià Fortuny van gaudir d’una activitat dirigida pel nostre alumnat, aprenent el procés de creació de les peces i posant en pràctica les seves habilitats tot jugant amb les propostes presentades.

El mateix dia, altres alumnes presentaven el projecte Còmics! al Centre de la Imatge Mas Iglésies de Reus. L’activitat Fira de projectes és una iniciativa de les Jornades AproPA’T, que tenen com a objectiu fomentar la col·laboració entre museus i escoles. En aquest cas, l’alumnat va exposar les seves obres i va explicar el projecte de creació d’un còmic als alumnes d’altres instituts i escoles que hi participaven.