Mostra Improversem de Reus (rap i glosa)

El passat dimecres dia 18 de maig l’alumnat de 1r B i tot 2n d’ESO va assistir a la Primera Mostra del projecte Improversem (rap i glosa) al Teatre Bartrina de Reus, dins del Pla Educatiu d’Entorn.
Els centres educatius que van participar (a part del nostre) van ser els Instituts Baix Camp, Roseta Mauri, Salvador Vilaseca, Gaudí i Domènech i Montaner.

L’acte va ser presentat per la Marina Canyelles (representant del Pla Educatiu d’Entorn) i la Rosa M Codines (la inspectora ELIC del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya).

L’alumnat de 1r B, 2n D i E van poder interpretar el seu rap, creat exclusivament per ells, amb el suport del Joel Prieto (del grup Versemblant), el qual els va facilitar les pistes d’àudio.
Per contra, l’alumnat dels grups A, B i C van improvisar diferents gloses que tractaven tant de la seva presentació, com de canviar el món amb l’ajuda del Marcel Marimón a la guitarra.
L’alumnat assistent va poder gaudir tant del rap com de la glosa.

Ha estat una experiència molt positiva per a l’alumnat, ja que han gaudit de manera artística la llengua catalana, treballant sobre tot l’oralitat..
Us deixem un tastet de l’actuació.

Ja tenim una experiència per a recordar!