Les matemàtiques al Hort

Durant el Tercer trimestre els alumnes de 1r i 2n de PIM, han dut a terme en l’àmbit de matemàtiques, el projecte de l’Hort.

Han fet tots els treballs necessaris per preparar-lo i cuidar-lo: Calcular la quantitat de terra necessària, les plantes que s’han de plantar, el calendari de recol·lecta, regar, treure males herbes…

L’activitat troncal d’aquest projecte ha estat la mesura de les diferents plantes, on calculàvem el seu creixement mitjà, perquè després juntament en l’àmbit de Ciències experimentals, han creat un Lapbook, explicant les diferents parts del sòl i el gràfic del creixement per setmanes.

Cal esmentar també la col·laboració en la preparació de l’hort (portar el substrat a la zona escollida i aplanar) als alumnes de 3r tant el grup ordinari com en l’àmbit PIM.