Sortim a Catalunya Ràdio!

El passat dilluns 16 de gener, l’alumnat de 4t d’ESO que va fer el projecte RCS basat en crear el seu propi podcast radiofònic, va assistir a la gravació del programa “l’Ofici d’Educar” de Catalunya Ràdio al Centre de Lectura de Reus. Juntament amb l’alumnat dels altres 4 centres que van realitzar el projecte, van poder veure en viu una edició especial del programa conduït per l’Elisabet Pedrosa, titulat “La generació ‘vull ser milionari'”.

Alguns alumnes de cada centre han participat al programa com a portaveus de cada institut i han pogut expressar, sense tabús, què pensen, què els preocupa i com veuen el món com a adolescents (en aquest enllaç, en podeu veure la cobertura que en va fer el Canal Camp).

I aquí us deixem l’enllaç que us duu a la web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals on podreu escoltar el programa complet, si és del vostre interès.