I Ludi Constantinenses de Centcelles

Divendres, 22 de març, l’alumnat de l’optativa de quart de Llatí de l’institut van participar en els I Ludi Constantinenses de Centcelles, organitzats pel Grup de Treball de Clàssiques de la URV, al voltant de 150 alumnes i 15 professors de 9 instituts de les comarques del Tarragonès i del Baix Camp. Els alumnes realitzaven en “factiones” (grups) cinc activitats diferents: van descobrir l’assassí de l’emperador Adrià mitjançant pistes i l’ús de QR; van jugar com els nens romans amb nous; van descobrir els enigmes de la Medusa amb un joc de taula; van competir en proves físiques com els antics grecs i van descobrir els llatinismes emprats en una explicació sobre la vida romana feta per En Magí Seritjol. Tot plegat sota l’aixopluc de l’Ajuntament de Constantí, la col·laboració del MNAT i del Departament d’Ensenyament.
Va ser una jornada de participació i convivència total!!!!