Teatre de mediació a la residència

El dimecres 17 de gener, els alumnes de l’optativa de mediació de 3r d’ESO van anar a la Residència Ítaca. L’objectiu de la visita era representar davant dels avis i àvies unes obres de teatre fetes per ells mateixos, sobre conflictes típics que trobem cada dia a les aules. Durant les darreres setmanes, hem portat aquestes obres a diverses classes de l’institut per donar a conèixer el servei de mediació entre els alumnes del centre.

A la residència ens va sorprendre la rauxa d’algunes àvies que de seguida ens van acollir i ens van arrencar un grapat de rialles. Després dels nervis inicials, la representació va anar sobre rodes, i fins i tot ens van donar uns quants consells sobre resolució de conflictes que segur que ens seran molt útils. De tornada pel carrer, vam fer una parada a la fruiteria del carrera Astorga per reposar forces amb una pometa bona i altres cosetes menys sanes. Finalment, volem agrair la bona predisposició de la direcció i les treballadores de la residència Ítaca davant totes les propostes que els hem fet aquest any.