Els nostres patis i els nostres esports

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO va mostrar les seves habilitats en un emocionant torneig de tenis taula que es va celebrar el passat divendres 29 de març a l’hora de l’esbarjo. La Comissió del Pati va organitzar l’esmentat esdeveniment amb una gran acollida i expectativa per part de tot l’alumnat.

Els participants van competir en un ambient de gran esportivitat, demostrant el seu talent i dedicació al joc. En la final es van enfrontar dos destacats jugadors. Com a premi, van rebre una dessuadora i una samarreta de l’institut respectivament, a més d’una pala de tenis de taula per continuar practicant i millorant el seu joc.

Felicitem a tots els participants per la seva dedicació i esperem veure més competicions emocionants com aquesta en el futur a l’Institut.