Espais creatius

Aquesta setmana els alumnes de 2n d’ESO han participat en el Projecte Espais creatius – El nostre pati! , que consisteix en fer una transformació viva de l’espai del pati a partir de l’acció creativa de l’alumnat.

El treball desenvolupat ha nascut de les propostes de l’alumnat per millorar els espais exteriors, a partir de les quals s’han dissenyat i desenvolupat una sèrie d’activitats per portar-les a la pràctica. Les accions s’han fet a les zones 1, 2 i 3 del pati, i han consistit en:

– la pintura de diversos espais amb missatges i murals, com les escales que connecten amb el pati (zona 1), la paret amb missatges (zona 2) o el mural gegant sobre diversitat (zona 3)

– la millora dels espais verds: creació d’un camí enjardinat (zona1), i jardineres (zona 2)

– decoració amb trapillo (zona 1)

Aquí en podeu veure alguns dels resultats, seguim en procés!