Escape room contra la fam!

Escape Room sobre la Fam Zero creat pels alumnes de 4t d’ESO

El passat 4 de març, amb motiu del Dia Mundial de l’Enginyeria pel Desenvolupament Sostenible, els alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari tecnològic van organitzar un Escape Room adreçat als estudiants de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO, centrat en l’ODS 2: Fam Zero.

Els mateixos alumnes de 4t van dissenyar i preparar totes les activitats. Van crear enigmes, pistes i proves relacionades amb l’alimentació sostenible, el malbaratament d’aliments i la importància de garantir que tothom tingui accés al menjar. Els participants havien de treballar en equip per superar els reptes i aconseguir resoldre l’Escape Room.

A més de compartir coneixements amb els companys, els organitzadors també van aprendre molt durant el procés. Preparar l’activitat els va fer veure que ser professor no és gens fàcil, ja que cal pensar bé les activitats, organitzar-les i aconseguir que siguin divertides i educatives alhora.

L’activitat va ser tot un èxit i va permetre aprendre d’una manera dinàmica i participativa sobre un dels grans reptes del món: acabar amb la fam.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut