Entrenaments futbol sala

En el transcurs del primer mes des de l’inici dels entrenaments de futbol sala, organitzats pel Departament d’Educació Física, l’entusiasme no ha parat de créixer. Prop de 50 alumnes de primer a quart de l’ESO estan gaudint d’aquesta activitat extraescolar cada dilluns de 16:30 a 18:00 a les pistes del nostre institut.

Una característica destacable d’aquests entrenaments és que estan sent conduïts per alumnes de batxillerat del nostre propi centre, els quals estan cursant l’optativa de CIATE (Curs d’Iniciació a Tècnic Esportiu). Aquesta iniciativa no només fomenta la participació dels alumnes més joves en activitats esportives, sinó que també proporciona als alumnes de batxillerat una oportunitat d’aprendre i compartir els seus coneixements en l’àmbit esportiu.

Amb un equip de formadors compromesos i un grup d’alumnes entusiastes, els entrenaments de futbol sala al nostre institut estan destinats a esdevenir una experiència enriquidora per a tots els participants, fomentant valors com el treball en equip, l’esforç i la dedicació.