El Monopoli dels jocs tradicionals

En una iniciativa plena de creativitat i entusiasme, els estudiants del segon curs del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva van organitzar una emocionant jornada de jocs tradicionals per als seus companys de segon de l’ESO de l’Institut Josep Tapiró. L’escenari triat va ser el Parc Sant Jordi de Reus, on la diversió i la companyonia van ser els protagonistes.

L’activitat va tenir lloc en dues dates diferents: el divendres 11 i el divendres 17 de novembre. Un total de 120 alumnes es van submergir en una experiència única, plena de rialles i reptes.

El més destacat d’aquesta jornada va ser l’original tematització dels jocs tradicionals amb el famós joc de taula Monopoli. Els estudiants es van organitzar en grups i es van embarcar en l’emocionant tasca d’adquirir carrers de Reus per completar els seus taulells del Monopoli. Aquesta enginyosa adaptació no només va afegir un toc únic a les activitats, sinó que també va fomentar l’estratègia i la competència amistosa entre els participants.

Els organitzadors van destacar la participació entusiasta de tots els alumnes i l’excel·lent acollida de l’activitat.