Colònies anglès 2n ESO

L’alumnat de 2n d’ESO va anar a fer unes colònies a les Masies (Espluga de Francolí) els dies 6 i 7 de juny. Durant aquesta experiència, van participar en diverses activitats en anglès, gaudint d’una estada divertida i enriquidora a Villa Engracia.

El primer dia van dinar de pícnic a l’aire lliure, van resoldre problemes en grup amb l’activitat “Solving Problems”, van refrescar-se a la piscina i, després de sopar, van gaudir d’una estona divertida a la discoteca (tot i que, per a obrir-la els va caler trobar la clau en una activitat en anglès 😉).

El segon dia van fer una excursió a la Carbonera per a explorar la vegetació i la fauna que envolta el monestir de Poblet. També van aprendre sobre el procés de producció del carbó vegetal, com també van poder practicar i millorar el seu nivell d’anglès.

Aquesta experiència va permetre als alumnes aprendre, divertir-se i tenir molts bons records durant aquesta estada en aquest lloc tan privilegiat.