CLOENDA DEL CLUB DE CIÈNCIES DEL TAPIRÓ

Durant vuit dilluns, gràcies al suport de REPSOL, al Tapiró hem tingut el privilegi de comptar amb divulgadors de la URV per als tallers del nostre Club de Ciències.

El Carles Lozano, coordinador de URV divulga, ha dut a terme la major part dels tallers. Amb ell, els alumnes han construït models d’abocadors controlats i incontrolats, han après com es poden contaminar les aigües subterrànies i com detectar-ho.

També han fet d’enginyers i enginyeres, muntant una maqueta d’un cotxe d’hidrogen i intentant construir la torre més alta i estable amb el material proporcionat. Segur que els nostres alumnes han canviat la seva percepció de com funciona la ciència!

Per acabar, el Miquel Guardiola, investigador de l’IPHES, ens va fer un taller, en què vam aprendre quins van ser els nostres avantpassats, quines eines feien servir a la prehistòria i com es construïen. Va ser tant interessant que ja hem quedat per repetir-ho!