Bosc de les bruixes, l’Argentera

El passat dimarts 31 d’octubre, l’alumnat de 3r d’ESO ha anat al bosc de les bruixes a fer un treball de camp sobre les plantes del nostre entorn.

Continuant amb el fil conductor dels projectes de 3r d’ESO (conèixer i valorar el nostre entorn), aquesta vegada s’ha fet un projecte per a estudiar la flora autòctona del Baix Camp. L’alumnat de 3r A, 3r C i 3r C ha anat d’excursió al Bosc de les bruixes, de l’Argentera.

Se’ls ha proposat el repte de crear un producte de cosmètica natural amb plantes i ingredients que tenim al nostre abast.

Una vegada l’alumnat ha après les propietats de diferents plantes, hem anat al bosc a gaudir de la natura, a treballar la flora i a fer una mica de vida saludable!