Apropa’t a la perruqueria

El passat dia 30 de març van visitar el Taller de Perruqueria alumnat de 4rt d’ESO del nostre centre que està interessat a cursar el Cicle Formatiu de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar.

A banda de fer un intercanvi d’impressions, de resoldre dubtes sobre els mòduls que s’impartiran, el funcionament de classes teòriques combinades amb les pràctiques, etc., van fer un tastet del que serà el seu dia a dia.

Van practicar la manicura, van posar rul·los, van veure com es fan les extensions i van acabar posant-se ben guap@s utilitzant planxes!!! Van sortir molt content@s i les alumnes de perruqueria van estar orgulloses d’haver compartit aquest espai de coneixements, tant a nivell personal com a nivell professional i didàctic.

Us hi esperem el proper any als Tallers de Perruqueria per a compartir moltes experiències tots plegats!