Activitats per a LA MARATÓ TV3

Un any més des del nostre centre organitzem activitats per a contribuir amb La Marató de TV3:

Aquestes activitats estan organitzades pel professorat dels departaments d’Educació Física i de Perruqueria amb la col·laboració de l’alumnat dels CF.

Tenim l’activitat “Activa’t amb les màquines cardiovasculars al gimnàs”. Es podran fer servir des del dimarts 26 d’octubre fins al dilluns 13 de desembre, a les hores del pati i d’Educació Física, en el gimnàs de l’institut, per una aportació mínima de 0,50 €. Activitat adreçada a l’alumnat i professorat.

De màquines cardiovasculars n’hi han 3:

• Step (escales)
  • Elíptica
  • Rem

També tenim l’activitat “Pentina’t per a la Marató”. Es realitzarà el dia 13 de desembre per un donatiu de 3 euros que es destinaran íntegrament a la Marató. Es faran 4 torns: a les 9:00, a les 10:15, a les 12:00 i a les 13:00. Qui vulgui participar podrà demanar hora a través del telèfon del centre: 977773471. Animeu a les famílies a que hi participin!!! Activitat adreçada a professorat i famílies.