INICIEM LA MEDIACIÓ AL TAPIRÓ
Els alumnes de 3r d’ESO us informen que s’inicia el servei de Mediació Les trobades de mediació proposen un espai per parlar i mirar de solucionar petits conflictes i malentesos entre companys, amb l’ajuda d’alumnes de 3r d’ESO, que cursen l’optativa d’orientació i inicien la seva formació com a futurs mediadors. Què és la mediació?És […]
INICIEM LA MEDIACIÓ AL TAPIRÓ Llegeix més »












