Mentoria de Robòtica
Aprenem a programar divertint-nos L’alumnat de la SIEI de 3r d’ESO va participar en una activitat de programació i gamificació amb robots. Es van treballar el pensament lògic i seqüencial, així com l’anticipació d’esdeveniments, habilitats bàsiques per a la vida quotidiana. La sessió, guiada per Imma Vilella, assessora tècnica docent, va ser molt motivadora i […]
Mentoria de Robòtica Llegeix més »












