Visitem la central nuclear d’Ascó

El passat dimarts 13 de febrer, els alumnes de Batxillerat han visitat la Central Nuclear d’Ascó (ANAV) per veure com transformen l’energia per generada electricitat i qualitat de vida. Han escoltat com es genera l’energia nuclear, i com aquesta s’ha convertit en un puntal per a les economies més avançades del món.

Tot i generar opinions controvertides, la tecnologia nuclear és segura i fiable, i alhora ens garanteix el subministrament d’una energia de base a la xarxa elèctrica sense interrupcions i, també és una aliada en la lluita contra el canvi climàtic perquè no emet gasos d’efecte hivernacle.
Després d’una explicació de la planta i del seu funcionament, els alumnes van dirigir-se al museu de la Central i van poder manipular tota mena d’aparells que són els que s’utilitzen en el treball diari d’aquesta.

L’energia no es crea ni es destrueix, es transforma!