Participem al fòrum TRICS

noticia_15_5_17_1  noticia_15_5_17_2

Els alumnes de Batxillerat del nostre institut han participat en el Fòrum TRICS de Treballs de Recerca organitzat pels Serveis Educatius del Tarragonès.

El Taras Fushtey va presentar el seu treball “L’ovodonació: més enllà dels gàmetes”, en què va fer el seguiment d’una parella en el seu procés de fecundació in vitro i la posterior selecció embrionària per evitar una malaltia genètica.

La Marta Ramos va presentar el treball: “Assassinat a l’institut, solució al laboratori”, en el que va realitzar algunes proves forenses basades en la química i també la recreació de l’escena d’un crim, ideada per ella.

Els alumnes de 1r van assistir com a públic als treballs que els van semblar més interessants dels més de cent que es van presentar, per part d’alumnes de tots els instituts de la demarcació. També van poder assistir a tallers organitzats per la URV.