Participem al Cross Vila-seca

noticia_11_2_17_1

Com hem estat fent en els darrers cursos, des de la matèria d’Educació física es promou la participació i vivències en activitats esportives de l’alumnat de ESO, BAT i CICLES.

En aquest àmbit, el passat cap de setmana la Paula Anglès, la Imane Boussof, en Jean Paul De Sousa i Èric Moncusí de 1r de batxillerat, van participar en el Cross de Vila-seca, superant una distància total de 6700 m. Al finalitzar la Paula va acabar en 3a posició i la Imane en 2a posició de les seves categories.

noticia_11_2_17_2  noticia_11_2_17_3

FELICITATS A TOTS PER PARTICIPAR!!!

A més, durant la prova ens vam trobar a algun dels nostres alumnes del Cicle AAFE que feia les pràctiques DUAL i animava i coordinava l’esdeveniment esportiu. Amb ells vam poder compartir alguns moments del matí.

I recordeu….. l’esport és VIDA!!!!!!