MES A MES

Atenció! Ha sortit una recopilació de notícies del mes de setembre que ha publicat l’alumnat de la matèria de modalitat Revista de primer de batxillerat.

Es tracta d’un seguiment de la premsa digital, cada alumne s’encarrega d’una secció: Portada, Editorial, Local, Catalunya, Espanya, Europa, Món, Cultura, Esports, Espectacles, Economia, Societat, Cartes al director, Efemèrides, Obituari… també s’hi ha afegit l’apartat Institut i una altra alumna s’ha encarregat del propi editorial i de la maquetació.

Evidentment, us presentem tan sols una selecció del diferents resums amb una única fotografia dels redactors ja que tan sols disposem d’una pàgina.

A continuació gravaran un reportatge que portarà per títol ENCARA MÉS, consistirà en una recreació de les mateixes notícies per part de cadascun dels quatre grups que han format els divuit alumnes. S’ocuparà del muntatge una altra alumna. Us agradarà!

MES A MES set 18