Tothom amaga alguna veritat

Una tarda de literatura, reflexió i converses sinceres al voltant de La casa de les mentides.

Aquesta setmana el club de lectura de professorat del nostre institut ha tingut el privilegi de compartir una tertúlia literària amb l’autora de La casa de les mentides, Pilar de los Hielos. La conversa ha permès aprofundir en els grans temes de l’obra —les aparences, l’autoengany i les relacions humanes— des d’una mirada crítica, propera i plena d’humor. L’intercanvi d’idees amb l’autora va convertir la sessió en una experiència molt enriquidora, tant des del punt de vista literari com personal, i va generar reflexions molt interessants sobre la societat actual i el paper de la lectura com a espai de debat i pensament compartit.

Volem agrair especialment a Pilar de los Hielos la seva proximitat i generositat durant la trobada, així com a la comissió de biblioteca per l’organització de l’activitat i a totes les persones participants per haver compartit lectures, reflexions i una estona tan enriquidora

Desplaça cap amunt
Ves al contingut