Jornades a Sagunt

Dins del projecte “CREEM UN FUTUR SOSTENIBLE RECREANT EL MÓN CLÀSSIC”, d’Agrupacions de Centres Educatiu 2024-2026, de la subdirecció general de cooperació territorial i innovació educativa del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esport, vam realitzar la primera mobilitat a Sagunt.

Allí, juntament amb l’alumnat de l’IES 9 d’Octubre de Carlet i de l’IES Sáenz de Buruaga de Mèrida, vam participar en els tallers dels Ludi Saguntini. També vam veure dues obres de teatre: Lisístrata i la Ilíada. Així mateix, vuit dels nostres alumnes van participar en la POMPA prèvia a la posada en escena de la segona obra de teatre.

El dijous, dia 10 d’abril, vam anar a Carlet a l’institut 9 d’Octubre i vam participar en les presentacions sobre les ciutats i els Festivals vinculats al Món clàssic. Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat van explicar la ciutat de Tàrraco i el Festival de Tarraco Viva, i els nostres alumnes de 1r de Batxillerat van explicar els Ludi Constantinenses, on participen l’alumnat de 4t d’ESO. També vam assistir a una conferència sobre el Calendari romà.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut