Visitem la central nuclear d’Ascó

El passat dimarts 13 de febrer, els alumnes de Batxillerat han visitat la Central Nuclear d’Ascó (ANAV) per veure com transformen l’energia per generada electricitat i qualitat de vida. Han escoltat com es genera l’energia nuclear, i com aquesta s’ha convertit en un puntal per a les economies més avançades del món.


Tot i generar opinions controvertides, la tecnologia nuclear és segura i fiable, i alhora ens garanteix el subministrament d’una energia de base a la xarxa elèctrica sense interrupcions i, també és una aliada en la lluita contra el canvi climàtic perquè no emet gasos d’efecte hivernacle.
Després d’una explicació de la planta i del seu funcionament, els alumnes van dirigir-se al museu de la Central i van poder manipular tota mena d’aparells que són els que s’utilitzen en el treball diari d’aquesta.


L’energia no es crea ni es destrueix, es transforma!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut