El Departament de Ciències Experimentals recorda que el proper 23 de febrer de 2022 a les 15:00 h. es realitzaran les proves de recuperació de matèries pendents de cursos anteriors. Aquest mateix dia s’ha de lliurar el treball d’activitats relacionades amb els continguts treballats en aquestes matèries.
Si l’alumne té suspesa la mateixa matèria de dos cursos, ha de fer tots dos treballs però solament farà la prova del nivell superior.
El treball ha d’estar ben fet i amb una presentació acurada, ha de tenir portada, i tots els enunciats de les activitats.
L’alumnat de 2n ESO que té la Biologia de primer suspesa ha de lliurar el treball d’activitats de continguts de primer i aprovar la matèria de Física i Quimica que està cursant.
Departament de Ciències Experimentals

