Talk by Nafis Ahmed Gazi, photographer from Bangladesh

Els alumnes de 1r de Batxillerat han tingut l’oportunitat de conèixer el treball de Nafis Ahmed Gazi, fotògraf de Bangladesh amenaçat de mort per dur al públic imatges del difícil món de les relacions humanes LGTB al seu país. Per això, l’Artist Protection Fund financia la seva estada a Europa, ja que no ha pogut ser acollit als EEUU (l’administració Trump no permet l’entrada de bengalís). 5 residències de la Xarxa Catalana d’Espais de Creació l’acolliran durant un any i, en aquests moments, s’està al Centre d’Art i Natura de Farrera fins el 2 de desembre.

1. Lluís Llobet

Gràcies per fer possible aquest esdeveniment a l’IES Hug Roger III de Sort, i molt especialment a l’Ana Gutiérrez i als alumnes de 1er de Batxillerat. Des del Centre d’Art i Natura valorem molt les col·laboracions amb les institucions d’ensenyament a la comarca. Les experiències culturals i artístiques ens eduquen i ens obren les ments, ens entrenen per la vida.