Nous llibres a la biblioteca

El trimestre passat vam incorporar nous llibres a la biblioteca del centre, aquest cop en forma de còmic (tant en català com en castellà).

Tenim els típics clàssics, com Astèrix i ObèlixMortadelo y Filemón i Tintín, però també d’altres com: Heartstopper (que explica històries d’adolescents amb perspectiva LGTBI+)Crónicas de juventud (que presenta una galeria de personatges pintorescos, els treballadors amb els quals l’autor va compartir la seva vida quotidiana durant tres estius en una fàbrica), Crónicas de Jerusalén (que explica la vida a aquesta ciutat), Shenzen (que documenta el desplegament de tres mesos de Delisle, l’autor, a Shenzhen, una gran ciutat de la República Popular de la Xina prop de Hong Kong), Pyongyang (que explica el pas de l’autor per aquesta ciutat) Brodats i Persépolis (que parlen de la vida a l’Iran, sobretot pel que fa al paper de la dona), Arrugues (que explica vivències de la 3a edat: alzheimer, residències…), Palestina (que explica la història del conflicte amb Israel i experiències de l’autor dels anys 1991-1992), Un tributo a la tierra (que confronta la vida dels pobles indígenes de Nord-amèrica amb la societat o govern que explota la terra per obtenir beneficis econòmics, fet que provoca l’extinció de la cultura indígena i la lluita per a la seva supervivència), Maus (que parla dels camps de concentració nazis) i Què és en realitat el feixisme? (que explica l’origen de la paraula i del que va comportar aquesta ideologia per tal de frenar l’expansió del neofeixisme actual).

La majoria d’aquestes noves incorporacions són peticions d’alumnes, ja que el curs passat vam fer una enquesta entre els nostres estudiants i vam fer un recull de les opcions més esmentades.

Esperem que els alumnes i també els professors puguin gaudir de la lectura!!!

Animem a tothom a fer un tomb per la biblioteca i remenar-los per triar el que més us agradi.