Sortida “Dia Mundial del Turisme”

Amb motiu de la celebració del “Dia Mundial del Turisme”, els alumnes de cicles de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i Grau Superior de Guia, Informació i Assistències Turístiques van realitzar una sortida per conèixer els recursos i els serveis turístics relacionats amb l’entorn.

Van visitar l’Oficina de Turisme comarcal del Pallars Sobirà, on van fer una activitat molt motivant de descoberta de l’entorn, de la mà de la tècnica Montse Roca i de la tècnica municipal de turisme de Sort, Yolanda Mas Cases. La Yolanda va guiar el grup d’alumnes per la vila de Sort, fins a la Presó de Sort,un recurs històric-cultural molt important per a la memòria.

Des de l’institut volem agrair de tot cor la bona disposició i l’aportació d’aquestes dues grans professionals del sector, que treballen cada dia per un desenvolupament sostenible del turisme, i que han aportat la seua visió del turisme als alumnes com a futurs professionals.