SORTIDA BCN 1er Batxillerat i Turisme

El passat divendres dia 22 de març els alumnes de 1er curs de Batxillerat i Turisme van gaudir d’una visita molt completa i divertida a Barcelona on van visitar diferents espais, el “Museu Blau”, la “B-Travel”, el “Saló d’Ensenyament” i van fer un taller al “Caixa Fòrum”.

El Museu Blau explica l’evolució de la Terra i la vida des dels orígens fins als nostres dies i és la darrera seu del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Es tracta d’un equipament modern, obert i dinàmic, que contribueix a divulgar la ciència més rigorosa d’una manera lúdica on els nostres joves van gaudir molt.

Al Saló d’Ensenyament van visitar els diferents estands per buscar informació relativa als estudis que més els interessen.

Al Caixa Fòrum, els alumnes de 1er de Batxillerat van participar al taller CaixaLab Experience i durant 90’van realitzar diferents activitats “multimedia” que els va permetre descobrir el procés i els valors d’emprendre.

A la B-Travel, la Fira Internacional de Turisme i saló de referència especialitzat en turisme d’experiències, els alumnes de Turisme van poder comprovar de primera mà com es promocionen les diferents destinacions i productes turístics a través de diferents formats (informació i espectacles diversos, tastes de productes típics, realitat virtual, fotografies,…), a més a més de com es gestiona i organitza un esdeveniment d’aquesta índole.

Fins l’any que ve!!!