L’Institut se’n va de Fira!

Els passats 10 i 11 de novembre l’Institut Hug Roger III ha estat present en la Fira de la Tardor,  en un estand on s’han donat a conèixer els estudis d’ESO, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS que s’hi imparteixen.

La participació dels alumnes i professorat ha estat clau per a la dinamització de l’espai, com han fet els alumnes de 4t d’ESO, que han posat una parada d’articles de segona mà amb la finalitat de recaptar fons per al seu viatge de final de curs.

Per altra banda, els alumnes del CFGM d’Atenció Comercial en l’àmbit turístic han estat els creadors d’un photocall naturalista que, mitjançant una aplicació tecnològica per a mòbils, ha permès als visitants de l’estand situar-se en un context turístic i mediambiental del Pallars, com el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el riu Noguera Pallaresa, una estació d’esquí o, fins i tot, gaudir d’una observació astronòmica, ara més que mai ja que som Certificació Starlight! .

I,aprofitant la bona presència de públic, des dels Cicles Formatius de l’Institut s’ha col·laborat amb el programa de la Fira de la tardor en un Guiatge històric pel municipi de Sort  i un joc de preguntes de descoberta del Pallars, que han anat a càrrec dels alumnes de 1r i 2n curs de CFGS Guia, Informació i Assistència Turística. Aquesta participació ha tingut un premi, amb el sorteig d’un lot de productes de proximitat pallaresos, que ha recaigut en l’Aida Azamar del municipi de Sort. Enhorabona!

Activitats educatives com aquestes ajuden a la promoció dels estudis de l’Institut d’una manera real i propera al seu territori, amb l’objectiu de donar oportunitats de formació perquè siguin el pont més fàcil de creuar cap al entorn laboral del Pallars.

L’any que ve, més i millor.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM QUE HA PARTICIPAT!