XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Dimarts 5 de juny es va celebrar la final del XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta al Teatre Nacional de Catalunya, a Barcelona. El nostre institut va tenir representació a la categoria dels Corsaris amb la participació de l’Ariadna Orteu, alumna de 1er d’ESO. Des de l’institut donem l’enhorabona a tots i totes les participants, així com també a les guanyadores. I felicitem, amb especial il·lusió, l’Ariadna per haver arribat a la final i fer-nos gaudir escoltant-la llegir.

“Quan penso en tots els llibres que em queden per llegir, tinc la certesa de ser encara feliç”. (Jules Renard)

Informa: Núria Cabiscol