Uns alumnes de quart d’ESO aprenen a fer aplicacions per a mòbil

Joc 2

Uns alumnes de quart d’ESO aprenen a fer aplicacions per a mòbil

Els alumnes de la matèria de 4t d’ESO informàtica han celebrat el seu propi "Mobile World Congress".

En Guillem Vinyes i Xavi Fernandez han volgut investigar com es creen les aplicacions per a mòbils i aquí teniu dos de les seves creacions: dos jocs per passar una bona estona… I recordeu que a classe no es pot utilitzar el mòbil si no és per una activitat dirigida pel profesorat!!!

Informa: Santiago Flavián

En Guillem Vinyes i Xavi Fernandez han volgut investigar com es
creen les aplicacions per a mòbils i aquí teniu dos de les seves
creacions: dos jocs per passar una bona estona… I recordeu que a
classe no es pot utilitzar el mòbil si no és per una activitat dirigida
pel profesorat!!

Aquesta tasca l’han pogut realitzar gràcies als recursos de Mschools,
patrocinats per Mobile World Capital Barcelona, han après a programar
amb App Inventor. Us animo a que les descarregueu i disfruteu.Jo estic enganxat al primer!