Teatre final de curs: “HISTÒRES PER NO DORMIR”

Ara sí, ja s’ha acabat el curs!

Però no podríem donar-lo per tancat sense fer esment de l’última obra que van representar els alumnes del grup de teatre extraescolar, el 29 de maig, al cinema–teatre Els Til•lers de Sort.

De fet, no només van fer una obra, sinó diversos esquetxos teatrals i números musicals que van allargar la jornada fins gairebé dos quarts de 12! La veritat és que no podia ser d’una altra manera, amb tants participants!

De nou, va ser una experiència molt especial per tots nosaltres, que ens empeny a continuar. Això sí, sempre amb la intenció de millorar i de mantenir l’ambient màgic que hem creat amb aquesta activitat.

Us deixem el vídeo de la representació sencera i un altre dels assajos, per a aquells que vulgueu donar-li una ullada:

Felicitats a tots els membres del grup, i ens tornem a veure  el curs vinent!

Informa: Ana Gutiérrez