Sortida Vall de Siarb

El dia 16 de gener es va realitzar la sortida a la Vall de Siarb amb els alumnes de Turisme per conèixer de primera mà diferents recursos turístics de la vall. En aquest sentit, s’ha visitat el jardí de Roques amb en Jose de Montes i després, amb en Marc  Cortina de Llagunes, s’ha visitat el Despoblat de santa Creu, el museu de Llagunes i els búnquers de Vilamur.

Els alumnes van quedar molt contents i il·lusionats amb el potencial turístic de la zona i volem agraïr des d’ací tant al Jose com al Marc la seua intervenció a aquesta sortida.