Sortida al Batlliu. 1r de Batxillerat

Després de l’esforç de tot l’any i l’intensiu de Treball de Recerca dels últims dies, els alumnes de primer de Batxillerat van posar punt i final al curs amb una activitat de convivència amb tot el grup. La jornada va començar amb una caminada fins a les bodegues del Batlliu. Després de ser rebuts pel Josep i el Ramon, amfitrions excel·lents, era hora d’esmorzar. Fruita ben fresca i una mica de coca amb xocolata pels més gormands.

La visita a les vinyes ens va atansar a l’entorn podent gaudir de les magnífiques vistes del voltant. Les explicacions van ser molt complertes i entenedores. Els alumnes es van manifestar molt participatius i van fer un munt de preguntes fruit de l’interès que les explicacions els van despertar.

En aquest vídeo es pot apreciar el bon rotllo que es va respirar tota la sortida i que va fer que tots estiguéssim molt còmodes i a gust.

Gràcies a tots i totes per aquest any tant extraordinari i rodó.

Melania i Ester