Sortida a Toulouse

Aquest passat divendres alumnat de 1r de Batxillerat, de 2n Batxillerat de dibuix tècnic i assessorats pels alumnes de CFGS de Comerç i Turisme que ens van fer de guies turístics,  vam travessar la frontera per visitar el nostre país veí, en concret  la ciutat de Toulouse, capital d’Occitània a la regió de Midi-Pyreneés també coneguda com a “la ville rose” o “la ville des violettes”.

Durant el matí vam poder passejar pel jardí japonès, un jardí zen curiós dins d’aquesta ciutat, le Bazacle (antiga central elèctrica-EDF) i el centre històric de la ciutat (le Capitole). Així com també vorejar el riu Garona.

Després de dinar teníem cita al centre d’interpretació Airbus. Acompanyats d’una guia vam poder realitzar una visita molt completa a les instal.lacions del A-350.

À bientôt Toulouse!

Alicia Romeu / Carme Schouten / Gemma Domènech